Thursday 28 December 2017

Vantage point forex handel


Följande artikel kommer från en student som arbetar och övar sin väg till att vara en konsekvent Forex-handlare. Nedan delar han några av hans insikter om vad som krävs för att handla forex framgångsrikt baserat på misstag och lärdomar. 8211 Cory Mitchell, CMT Vad det tar handel Forex framgångsrikt, från Student8217s Viewpoint8230 Min (nya) vän Cory Mitchell, CMT har varit nyckeln till att lära sig om valutahandlare och identifiera en riskhanterad, lönsam, tidsbegränsning Dag handelslagret väljer nästan garanterat att röra sig stor dag under veckan den 28 februari: CLF CYH AKS SGYP DYN OCLR X CDE AG I skärm för daghandel aktier med en ny historia av volatilitet. Det betyder att dessa aktier sannolikt kommer att röra sig stora varje dag för nästa vecka. En ny lista publiceras varje tisdag, före Open, på VantagePointTrading. Vad kan du förvänta dig från den dag som handelslager plockar: hellip De senaste veckorna har gett en massa swing trading möjligheter, eftersom den amerikanska aktiemarknaden, och de flesta andra aktiemarknader runt om i världen, fortsätter att dyka upp på uppsidan. De nedan angivna svänghandlarna hänför sig till Trend Trading-strategin, som beskrivs i Stock Market Swing Trading Course. De är inte avsedda att vara handelssignaler, men de här artiklarna är ett utbildningsverktyg som jag förklarar varför jag gillar eller inte gillar, hellip Day trading stock pickar nästan garanterat att flytta stor dag under veckan den 21 februari: CLF AKS SGYP CYH DYN ENDP X EXEL CDE WFT AG I skärm för daghandel aktier med en senaste volatilitet historia. Det betyder att dessa aktier sannolikt kommer att röra sig stora varje dag för nästa vecka. En ny lista publiceras varje tisdag, före Open, på VantagePointTrading. Vad kan du förvänta dig från dagen tradinghellip Swing trading handlar om att ta affärer som anpassar sig till en solid strategi och som har ett bra riskräntor, men swing trading handlar också om perspektiv. Du kan zooma ut på ett diagram och få ett mycket annat perspektiv, precis som du får ett annat perspektiv genom att zooma in. Genom att ändra vårt perspektiv öppnar vi oss upp till fler affärer och ser möjligheter som vi kanske inte har sett annars . Till exempel, manyhellip Här är fyra trendindikatorer som du kan använda för att isolera trenden när du handlar. De inkluderar ATR Stops, MA Kuvert, Turtle Channels och TTM Trend. Flyttande medelvärden är en populär trendindikator, men det här är några alternativ. Som med allting i handel, är det hur vi använder ett verktyg och inte nödvändigtvis själva verktyget. Så kolla in dessa indikatorer, leka med dem och se om de hjälper din handel. I slutändan måste varje näringsidkare besluta att Day Trading-lager valde nästan garanterat att flytta stor dag under veckan den 14 februari: CLF AKS SGYP CDE X AG EXEL DYN WFT Jag skärmar för dagshandelslager med en senaste volatilitetshistoria. Det betyder att dessa aktier sannolikt kommer att röra sig stora varje dag för nästa vecka. En ny lista publiceras varje tisdag, före Open, på VantagePointTrading. Vad kan du förvänta dig från den dag som handelslager plockar: hellip Använd följande 8220Truncated Price Swing8221 dags handelsstrategi för aktier, forex eller futures. Den utnyttjas bäst nära en stor marknad öppen för att dra nytta av de flyktiga prisväxlingar som inträffar under de första 30 minuterna av handel. Denna strategi kombineras bäst med trendanalys och förstå hur trender fungerar. För en introduktion till trender, se Trading Impulse and Corrective Waves. Denna strategi ger inte bara ett sätt att handla trender, andhellip Följ UsAt Vantage Point Trading you8217ll hitta omfattande Trading Tutorials. aktie-, termins - och valutasignaler samt pedagogiska handelsartiklar via Market Blog. Lämna en fråga om någon av de postade artiklarna. Målet med denna webbplats är att hjälpa dem som vill handla8211 och är villiga att satsa på att göra det för att lyckas. Prenumerera på vår gratis nyhetsbrev och få den senaste marknadsanalysen och handelsinsikten direkt i din inkorg. Mer om Vantage Point Trading VantagePointTrading grundades 2007 av Cory Mitchell, CMT (bio nedan) som övervägande en personlig handelsblogg. Genom åren har det lockat andra bidragsgivare, men målet med webbplatsen är fortfarande att producera kvalitetsinformation som kommer att hjälpa nya och erfarna handlare i deras handelsinsatser. Håll det enkelt Eftersom en webbplats är inriktad på daghandel och swinghandel, är artiklarna på den här sidan främst inriktade på teknisk analys eller statistisk analys. Information om dessa metoder finns på sidan Tutorials. Du kommer också att hitta dagliga analyser relaterade till dessa ämnen på Market Blog. Cory Mitchell började handla år 2005. Han har en examen i affärsverksamhet, den markerade tekniker (CMT) och är medlem i Market Technicians Association och Canadian Society of Technical Analysts. Han har hört på radiointervjuer över hela USA och är (eller var) en bidragsyter till Stock Amp Commodities magazine, Investopedia, DailyFX, Forbes Digital, Chart Advisor, Yahoo Finance, International Business Times, Oil and Gas Investments Bulletin samt många andra ekonomiska resurser. Cory har handlat omfattande i aktier, forex, ETF, futures och alternativ, Cory har arbetat för och med Fortune 500-företag som hanterar och genomför handelsstrategier. För närvarande är Cory en självständig proprietär näringsidkare med inriktning på aktie - och valutamarknaden (med odda råvaruterminer). Hans dag är uppdelad mellan handel och skrivning om finansmarknaderna. Följ UsTraderTech (Vantage Point Software, Louis Mendelsohn) Recension Besök webbplatsen 5 stjärnor för utsiktspunktsprodukt och företag. Vänligen förlåt som mitt modersmål är italienska, inte engelska - när jag började handla för 10 år sedan tänkte jag helt annorlunda än nu den psykologiska aspekten. och slutförvaringen av marknaden var sluten, svårare att ta över. äntligen får jag utsiktspunkt, allt förändras. Först: Företaget är väldigt hjälpsamt, de kan hjälpa dig med programvarans inställningar och ger också lite information om marknaden och själva mjukvarans självreaktion, så du kan bättre förstå vad du ska göra, som sagt i början , för om mitt språk, för att ställa in intellscan. Jag låter dem bara komma in i min dator, för att organisera den, jag hittade den fantastiskt. en person som lyssnar på min handelsstrategi och fixar, organiserar, sätter upp lever mjukvaran på min dator tusen ok miles away. För det andra behöver jag bara ett klick och programvaran på ett par sekunder skärmar all marknadslager och databas, det här är fantastiskt spara tidsmetod. och nu kan jag koncentrera mer tid på nya strategier, som kan förbättra min egenkapital () programvaran är lätt att använda, nu har jag ställt upp mig själv och hitta nya strategier, spara portfölj, en annan punkt, det viktigaste förmodligen efter tiden vidarebefordrad handel handlar om programvarans noggrannhet, för att det inte bara är en bra screener, som ger en intermarknadsanalys, men för vinstbeslutet, så utgångspunkten. Jag är mycket mer avslappnad nu, eftersom alla mina lager är kontrollerade varje dag, köpa utsiktspunkt, och det kommer att dyka upp om något på marknaden förändras på global nivå, eller om det bara är en marknadspriskorrigering. Den fullständiga förståelsen av utsiktspunktsprogramvaran slutfördes genom att läsa boken av företagets grundare039s. Louis Mendelsohn. och delta på seminariet i tampa, det var det största tunna jag gjorde, 3 dagar full nedsänkning med andra handlare, professionell som visar dig andra tecnic av handel, som framtiden, alternativ, combos, forex. och det är ett bra sätt att hålla kontakten med stora handlare, så enligt min mening och för min erfarenhet är mjukvaran mycket värt pengarna och du kommer att göra dina pengar tillbaka och bygga handelskontona med vinst. Vantage Point-mjukvaran har förändrat min handelserfarenhet Vantage Point-mjukvaran har förändrat min handelserfarenhet. Det visar mig den perfekta utgångspunkten i en handel. Sedan, en gång i handeln, är Vantage Point-programvaran mycket värdefull för att hjälpa mig att övervaka trenden så att jag kan stanna kvar i handeln längre. Genom att noggrant övervaka trenden styrka med hjälp av Vantage Point I039m kunna stanna kvar i handeln längre. Jag brukade göra många små vinster som regelbundet blev clobbered av en stor förlust. Nu har jag kunnat vända sagorna och göra större vinster som dödar mina mindre förluster. Bra saker Spara dina pengar för handel Jag har försökt att hitta något värde för att använda VP-programvaran, men I039ve har helt misslyckats med att hitta något mervärde alls med hjälp av de så kallade prediktiva indikatorerna. Jag är en väldigt erfaren teknisk aktör och är bekant med EMA crossover trading system och är också bekant med hur man tillämpar de flesta av de bekräftade standardindikatorerna som finns tillgängliga på de flesta handelsplattformar. Helt mitt fel att jag betalade 5k för den värdelösa mjukvaran plus dyrt dataförlust som skulle vara gratis men som varning till andra, snälla spara dina pengar och utveckla ditt eget handelssystem med hjälp av traditionella EMA och andra gratisindikatorer. Jag har producerat mycket bättre resultathandel en mycket enkel 412-period EMA i realtid med övergångarna så långa eller korta signaler och bekräftar sedan med överensstämmande DMI eller - med styrkan på crossoveren, mätt ADX som krävs för att vara över 20 för att undvika hakiga marknader . Också mycket av min inkomst kommer från handel SPX och det är inte omfattas av någon av VP-paket så långt jag vet. Mycket besviken över mig själv att jag ville ha så mycket att tro att neurala nätverk och intermarknadsanalys skulle göra handel säkrare eller lättare men inte fallet för mig. Sao Paulo, Brasilien Du läser förmodligen det eftersom du överväger att köpa Vantage Point-programvaran, så låt mig berätta för min personliga historia om det: Jag har varit i handelsverksamheten sedan 2002, men bara år 2015 introducerades jag till Vantage Point Software. I början var jag lite förvirrad om att ha en programvara som kan förutse marknaderna med 80 noggrannhet så jag bestämde mig för att prova det. Ursprungligen var jag imponerad av det stöd jag fick från VantagePoint-teamen, de gör allt för att göra oss bekväma med plattformen. Efter en månad uppgraderade jag mitt marknadspaket. Programvaran är redan ett handelssystem, men du kan också kombinera det med andra system och handelsstrategier. Jag kan försäkra mig om att Vantage Point tar din handel till nästa nivå. Snöiga berg, Australien Hej allt. Jag har nyligen fått ett diplom i aktiehandel och investeringar. Jag köpte första gången Vantage Point runt 2005 när de bara satt upp för valutapar för cirka 2000 plus 300 per år för dataförbrukning. Jag trodde att jag hade hittat den heliga graden. Vantage punkt är skräp och slöseri med tid och pengar. Om du använder samma glidande medelvärden på MT4-plattformen som de använder som prediktiva glidmedel, ger det nästan samma resultat. Nästa dag förutspådde höga och låga är patetiska. Jag kan förutse det minst 30 bättre genom att bara titta på diagrammet. Neurala index för marknadsriktning är också ett slöseri med tid. Jag letar bara efter lägre höjder och lägre nedgångar och vice versa som ger ett bättre resultat. Förutsägande medellångsiktiga skillnader ser ut som imponerande först, men du kan uppnå liknande resultat med MacD och rörliga medelvärden. Även den faktiska plattformen är mycket gammal och gammal och det finns ingen backtestning. Kort sagt, det är bättre att du bara använder MT4-plattformen med glidande medelvärden och MacD. Jag tycker personligen för bästa resultat använda ett dagligt diagram med ma10, ma5 för riktning och hitta inlägg på 4 timmars diagram MacD ma20, ma10 med lägre höjder och lägre nedgångar och vice versa. Jag är en blygsam näringsidkare som fortfarande har mycket att lära mig och har använt VantagePoint-mjukvaran i ungefär en månad nu pappershandel. 8 av 9 affärer har resulterat i vinst. Ive never day traded men en handel gjorde pop för en 500 dollar vinst på en dag av en enda massa guld. Förresten det var min första termins köp. Jag ser mycket värde i branschen senast 2 till flera dagar för denna programvara. Du kan komma in vid en lämplig tid och dagligen se vad som ska hända och var du ska justera din stoppförlust. Programvaran för mig framstår så långt för att göra 3 viktiga saker. För det första sparar jag tiden för både att hitta och läsa tabeller för potentiella köp baserat på vad som trender. För det andra minimerar min förluster och maximerar vinster genom att förutsäga riktningen för 1,2 och 3 dagar i förväg. För det tredje, när du vet hur du använder sekundära indikatorer och ser vilka stödjande marknader som gör, kan du bekräfta om något är ett solidt köp eller mer på den riskabla sidan. Att veta vilka marknader som stöder varandra är en elevkurva. Deras rådgivare har hjälpt mig med några av dessa. Jag tror att folk som inte lyckas med den här programvaran bara söker röda och gröna lampor att köpa och sälja utan att titta på de stora bilderna. Jag ger 4 stjärnor eftersom jag bara har haft programvaran för att anlända en månad. Hittills för mig själv och handelsformen fungerar det bra. Chad G Thibodeaux Jag köpte VantagePoint-programvaran för att hjälpa mig med min handel eftersom jag hade problem med att hitta marknadsriktning. Min tränare var väldigt bra, han hjälpte mig till och med att skapa mina diagram. Jag tycker att programvaran är mycket användarvänlig. Jag har ringt stöd och de är alltid angelägna om att hjälpa till. Jag gör mestadels daghandel och nu när jag känner till marknaden, kan jag scalp och gå iväg med 100-S200 vinst per handel. Min vinstprocent ökade sedan VantagePoint tillämpades. VantagePoint Trading Software har tagit handel till en helt ny nivå. Vi som handlare söker alltid mer information för att hjälpa oss att försöka bestämma vilken väg marknaden kommer att flytta. VantagePoint ger mig den informationen och är ett annat verktyg i min trading-box. Jag har återställt hälften av mina initiala kostnader för programvaran i bara 3 branscher. Du får också en coach som går igenom programvaran och hur den fungerar. Min tränare hjälpte mig även att skapa mina diagram i min handelsstil. Tack VantagePoint. Jag är både ny till handel och ny till VP. Jag har använt VP i 4 månader. Jag handlar huvudsakligen om alternativ och har funnit att systemet inte bara hjälper mig att hitta affärer, det bekräftar också handelsuppsättningar som jag har hittat. Jag har också VP Options Trader träningsprogram. Det är väl värt priset och har varit extremt pedagogiskt och användbart när man ställer in alternativhandel. Mitt handelskonto är inte så stort, så jag handlar alternativ och letar efter lägre prissatta aktier i VP. Jag har inte hållit koll på vinnare och förlorare, men när jag litar på VP, jobbar mina affärer. Om du har en egen handelsplan, så rekommenderar jag VP som partner till ditt system. Baserat på min handelsform kommer jag att återköpa köpeskillingen inom 15 månader. En sista sak, stödet är A. Du har tilldelats en tränare som kommer att träffas minst en gång i veckan och heshe är alltid tillgänglig via telefon eller e-post varje dag. Bellingham, WA. USA Jag använder Vantage Point i två områden och planerar på en tredjedel. Först handlar jag alternativ på dagshandels - och svängbasis. Utan Vantage Point skulle jag flyga i mörkret. Denna programvara sparar mig från att göra många dåliga affärer och ger mig kartan för att göra bra affärer. Jag gör fortfarande vissa misstag, men inget som jag gjorde innan jag använde systemet. Det ger en klar uppfattning om var börsen är och hur den ser ut de närmaste dagarna. Det hjälper till att plocka, spåra (om en längre sikt krävs), och hjälper definitivt med att identifiera en in - och utgångspunkt. Visserligen tog det ett tag att få ett bra perspektiv på funktionen. För att hjälpa till att jag utnyttjade den utmärkta utbildningen och studerade den noggrant men använde ett simuleringskonto ett tag innan jag började leva. Utbildningen och tjänsten är så tillgänglig som en person vill engagera sig. Min erfarenhet var att de satte mig upp för träning och jag använde det profusigt men blev aldrig nekad för någon ansträngning som det tog för mig att fullt ut förstå systemet och hur man använder det. Jag ringer fortfarande så ofta för att bättre förstå en aspekt som jag kanske inte har använt. Denna programvara har en djup rik funktion och tar ett tag att bli fullt bekant att använda produkten i förväg men det är lätt att förstå för de grundläggande funktionerna. För det andra handlar jag valutan genom att använda mjukvaran för att bestämma branschen natten innan. Jag har en forex-rådgivare som också använder samma Vantage Point-applikationer som jag har, vilket hjälper honom att tillhandahålla utvärdering och vidarebefordra exekutionsrådgivning med hänsyn till intermarketrelationerna. Detta är en framgångsrik strävan efter min position och forex expertis. För det tredje planerar jag att förvärva futurespaketet denna vecka, vilket min utvärdering visar igen mjukvaran kommer att vara till hjälp vid fastställandet av möjligheter. Sammantaget har jag funnit att Vantage Point är effektiv i utvärderingsoptionerna och valutahandeln och i allmänhet rakt framåt. Jag rekommenderar det till alla med öppet sinne och villighet att studera användningen av programvaran och lära sig att uppnå den noggrannhetsnivå som det har hjälpt Happy Trading Sam

No comments:

Post a Comment