Saturday 16 December 2017

Philip forex handel


trading-strategies. info (Philip Newton) Recension Besök webbplats Phil är en toppblock. Jag anmälde mig till den fria informationen på webbplatsen för några år sedan, men blev avstängd av de kortare tidsramarna. Av nyfikenhet loggade jag nyligen in och läste materialet igen. Phil handlar om en ny strategi som passade in i min arbetsdag så jag läste igenom. Som vanligt var de fria materialen på plats bra men jag behövde se dem träda i praktiken så anmälde sig till handelsrummet. Phil sätter upp en daglig handelsplan och går igenom diagrammen med avseende på strategin. Om du har några frågor besvaras de där och då eller i handelsrummet under dagen eller via Skype. På den dagliga löpningen, om du har en fråga, kan Phil kasta frågan tillbaka till dig så att du kan tänka på diagrammet genom att använda Phils strategi - du lär dig själv. Det finns också en bra grupp av handlare i rummet som hjälper varje andra. För att utnyttja handelsrummet måste du kunna logga in under London timmar, men webbplatsen är värt ett besök om du inte kan. Jag kan inte rekommendera den här tjänsten tillräckligt - definitivt vända min handel runt. -) Jag hade en liten situation med Phil, eftersom jag bor i Toronto, kontaktade jag honom och frågade om rummet skulle vara någon fördel för mig. han sa troligen nej. men han sa att han kommer att göra en snabb omgång när rummet börjar den amerikanska sessionen. Jag betalade 280 för 3 månader (jag måste säga att det är ett bra pris) men jag är inte i rummet för hela dagen (london US) session. Jag gick med i rummet för en vecka och såg inte omskapet efter London-sessionen, så jag kände att jag inte skulle ha någon fördel på rummet så jag kontaktade Phil och begärde återbetalning för några pengar tillbaka. svaret var nej. och han anklagade mig för att jag spelade honom. så jag slutade komma åt rummet och jag ansåg pengarna förlorade. för mig om han inte bara handlade om pengar borde han vara ärlig och återbetala mig några av mina pengar tillbaka. var försiktig med några erbjudanden du gör med honom. London, Storbritannien Jag var i handelsrummet under augusti och september 2011 och har blandade synpunkter på rummet, jag handlade ett levande konto när jag helt masterade uppställningarna: Phil är tillägnad platsen och driver ett välskött live tradingrum. Han förklarar strategin och har mycket bakgrundsinformation på sin webbplats för att hjälpa dig att ta tag i det. - Tyvärr för mig var en mekanisk strategi bara inte en passform. De specifika reglerna gick emot min tränings personlighet som att ignorera RED news händelser (utom 3), ignorera runda nummer och flera andra grunder som jag hade lärt mig. - Efter strategin till brevet fick jag stannade flera gånger än jag kan komma ihåg när jag slutade att träffa dig i full position och löparena skalade ut. Så även om ditt piptal kan vara bra måste du titta på din bank för att bestämma om det är lönsamt. För mig var det inte lönsamt och så lämnade jag rummet. Det var inte ett stort utlägg för några månader, så det var inte världens ände och en användbar upplevelse av ett levande handelsrum, men inte en handelsform som passade eller fungerade för mig. Walmer, Kent, England Ive varit medlem i Phils hemsida och hans levande handelsrum i ca 3 månader nu. Jag tycker om att tänka på mig själv som en erfaren näringsidkare, som har gjort en anständig levande handel på heltid för 5 av de senaste 8 åren. Jag har känt ganska länge om Phil och bestämt att när jag bytte till trading forex i år kunde han vara en bra mentor. Såvitt jag var bekymrad det var ett bra beslut. Min förväntan om hur många pips jag kan tjäna på en månad har ökat betydligt. Inga fyrverkerier, bara bra solida handelsmetoder, regler, handelsdisciplin och penninghantering. Helt enkelt fungerar det. Att ha förtroende för metoden är bra för att även handel genom dåliga perioder får du inte den känsloska sparken när du förlorar pips, för det är förtroendet att du kommer att göra upp dem. Och du gör. Phils webbplats har det mesta materialet som behövs för att handla sin strategi. Den udda mindre detalj kan saknas eller inte helt uppdaterad. Personligen bryr jag mig inte om det - om du inte utnyttjar det levande handelsrummet saknar du massivt. Både vad gäller utbildning och fördelen med Phils instinkter, som produceras från hans år av handel, när jag hittills hittat honom, förutsäger han stora drag och är rätt ungefär 9 gånger av 10. Jag gick den traditionella vägen som många går igenom när man lär sig handel initialt. Massor av olika metoder, betalar guruer att lära mig hur man gör det, köper böcker och kurser. Det tog mig 18 månader innan jag gjorde ett gott liv. Jag tror ärligt om Id fann Phil då skulle jag ha gjort det inom 3 månader. Någon ny näringsidkare som har turen att snubbla över honom har min avund. Jag har handlat med Phil Newton i två månader nu. Hans träningsrum, strategi och videor är enligt min uppriktiga åsikt den bästa strategin som jag har stött på i såväl tillvägagångssättet som tillträde till marknaden samt pengar och handelshantering. Han är generös med sin tid och hans erfarenhet och expertis inom forex. Varje näringsidkare, vare sig ny till handel eller en gammal hand, borde ta något värdefullt bort från Phils dagliga sessioner. Hans engagemang för sina elever är beundransvärt och hans disciplin i att ta sina affärer är något som alla handlare bör sträva efter. Jag rekommenderar starkt hans handelsrum för alla som är genuint intresserade av att lära sig vara en bättre, om inte bra, näringsidkare. Jag kommer att basera min recension inte på hur mycket pengar Phil måste rake in (se kommentar nedan) eftersom beloppet inte är min verksamhet. Jag kommer att betygsätta det på kvalitet. Videon är utmärkt liksom texten som följer med dem. Phil svarar på e-postmeddelanden i tid. Levande traderom var inte för mig. Olika delar av världen så jag aldrig fick full nytta. Phil var frånvarande några gånger, men för att vara rättvis säger han att i förväg att det kan hända på grund av hälsoskäl. Uppsättningarna är inte markbrytande men av någon anledning förklarar Phil saker på ett sätt som du är svårt pressad för att inte förstå det. Men han har just släppt en ny strategi, kunde bryr sig mindre om namnet, det fungerar ganska anständigt när han håller sig till planen. Bra plats. Bra info. Priset är beroende av vad du känner om för mycket lite. Jag hade inga problem att förnya jag handlade med Phil i några månader i vardagsrummet, men var tvungen att lämna på grund av mitt schema. Phil är fantastisk, en mycket disciplinerad och framgångsrik näringsidkare och spelar på marknaden som konsertpianist spelar ett piano. Han placerar och förvaltar handel nästan lika fort som han pratar, så det kan ta lite koncentration att hålla sig till. Vissa vinnare, några förlorare, i slutet av dagen finns det vanligen pips i banken. Du kommer att förväntas göra lite arbete, lära sig metoder, förvaltning och allt annat som gör en bra näringsidkare. Phil följer sina beprövade strategier till brevet, utan rädsla eller tvekan. Ett fantastiskt exempel på vad jag tror är en bra näringsidkare. Phil är en av riktigt en klasslärare, har ett stort tålamod att få nybörjare att förstå grunderna. Det finns ingen sked matning, enskilda måste inse och lära sig det som kommer att komma ihåg som en stark grund. Phil hjälper mycket och ger personliga uppmärksamhet åt enskilda personer och föreslår bästa möjliga sätt att närma sig. Jag var i hans levande handelsrum i två månader, jag var väldigt glad och började handla live konto parallellt och ville försöka mig att tillämpa det jag lärde mig från phil. Jag är ganska glad och skulle rekommendera för mina vänner. Jag mår väldigt bra nu. UPPDATERING: Var en medlem från början. Stannade med Phil i 9 månader. På den tiden blev jag konsekvent lönsam. Jag lämnade som jag kände mig redo att gå ensam. Jag handlar fortfarande om sina inställningar och finner dem lönsamma. Värt pengarna och tiden. rekommendera honom 2007-09-22 5 stjärnor Phils mannen Jag är medlem i hans handelsrum och mannen har ett mycket mekaniskt förhållningssätt till handel som alla kan lära sig. Hans samtal är levande och han ger konsekvent vinst. Hans strategier är enkla att förstå och genererar 100-150 pips de flesta dagar. Han handlar också Dow-futures med hjälp av scalping-strategier. Kan inte rekommendera killen nog. Bra hemsida också, men du får allt du behöver veta i handelsrummet ändå. Rummet går från 06:00 GMT och slutar klockan 16:00. Få widget kod Forex Recensioner och betyg Forex Performance Tests Forex Traders Domstolen Forex Trading Utbildning och Community Forums Forex Kalender och verktyg kopiera Copyright ForexPeaceArmy. Alla rättigheter förbehållna. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA och FPA Shield Logo är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter reserverade enligt amerikansk och internationell rätt. Ta ditt första steg mot handelssucces med Phillip Futures. Njut av följande förmåner och privilegier när du öppnar ett konto: Enstegslevererad tillgång till över 300 produkter, inklusive globala terminer, råvaror, energi, valutor, guld, silverförstärkare. Breda utbud av handelsplattformar och mobilappar Specialrabatter och VIP-åtkomst till våra seminarier och evenemang Exklusiva kampanjer och provisionsrabatter Senaste marknadsvisningar från våra expertstrateger och analytikerteam SMS-postbekräftelser när dina affärer exekveras Hur man öppnar ett konto Kom ner till närmaste plats Besök oss på vårt huvudkontor eller någon av våra Investorscentra att slutföra och underteckna Kund Trading Account Application och Avtalsformulär. Om du har några frågor, vänligen ring oss på (65) 6538 0500 eller maila till vår allmänna förfrågan på futuresphillip. sg. Phillip Futures produkter klassificeras som Specified Investment Products (SIP). Enligt regelverkskrav ska detaljhandelsinvesterare bedömas för att avgöra om risknivån i levererad handel är lämplig för individen. Account Opening RequirementsFuturesForex På Phillip Futures är vårt uppdrag att hjälpa våra kunder att uppnå ekonomisk framgång på derivatmarknaderna. Med mer än 20 års erfarenhet har Phillip Futures resurser, kunskaper och talanger för att ge våra kunder en hög nivå av terminsmäklare och säkringstjänster. Under åren har vi vuxit till att vara en av Singapores bästa lokala mäklare och rankas ständigt bland de mest aktiva SGX-DT-medlemmarna. Välj bland ett antal börshandlade produkter som råvaror, energi och aktieindex eller OTC-produkter som spotvalutor, spot goldsilver och metaller. Börja med att handla på våra lokala derivatmarknader och satsa även på utländska börser som Japan, Förenade kungariket och USA. Våra tjänster för företagskunder inkluderar: Risk Management Services, som erbjuder säkringsmöjligheter för resursintensiva spelare där kommersiella handlare kan utnyttja terminsmarknaderna för säkringsändamål. Trading Services, som erbjuder mäklartjänster för stora spekulanter och små handlare i olika derivatprodukter från Global Futures, Forex till råvaror. Treasury Management Services, som erbjuder multi-valuta kassaflödeshanteringstjänster för våra företagskunder, såsom hantering av valutaexponeringar för att säkra mot risken för exponering i utländsk valuta. Kom igång genom vårt Phillips Online Electronic Mart System (POEMS), som erbjuder realtidsnoteringar, diagramvisning och en handelsplattform med en webbaserad webbläsare. Denna tjänst kan nås var som helst med en internetanslutning och är tillgänglig dygnet runt. Vi erbjuder också en rad sofistikerade handelsplattformar för att möta de olika behoven hos våra företag och institutionskunder. På Phillip Futures tror vi på att tillhandahålla kundnöjdhet, eftersom din ekonomiska framgång betyder vår passion för excellens. Låt oss hjälpa dig att bygga upp ditt företag.

No comments:

Post a Comment