Monday 4 December 2017

Matematisk forex trading system review


Ämne: Matematiskt handelssystem Matematiskt handelssystem När du slutar läsa här kommer du att säga quote, tack Gud, jag har den heliga Grailquot. Ur min synvinkel är detta system så nära den heliga graden som näsan ligger nära munnen. Jag ber därför dina kommentarer och bidrag för att göra detta system bättre för oss alla. Tack, och här går vi. Vet du att när ett valutapar börjar röra sig, fortsätter det inte att flytta i en riktning. Det kommer att flytta flytta 20, 35, 78 eller till och med 100 pips, men någonstans måste den återföras i motsatt riktning. Låt säga, jag vaknar 00: 00hrs GMT (använd helst här) och titta på GBPUSD. Vad jag gör, utan att fråga, jag korta paret förväntar 25 pips som vinst. Jag riskerar 25 pips för handeln, vilket betyder SL vid 25 pips iväg (förutsatt att noll spridas). Jag lägger också en väntande ordning, dubbla storleken på den första, vid punkten för SL. Denna pågående order är också en Sälj, förväntar sig en 25 pip vinst och har 25 pip SL som ovan. Låt oss se resultatet: 1) Paret kan gå ner omedelbart och ge mig vinst på 25 pips. 25 pips jag är rik Så, stäng alla andra affärer, väntar, vad som helst. Om du antar ett Micro-konto, med en startbalans på 1000 USD, 1: 200 hävstångseffekt, hade jag använt en 5-marginal. Detta var 10 mikrolotter. Detta gav en vinst på 102510 25 USD. Det är en cool 2,5 för dagen. Jag är rik. 2) Beklagar min vinst-hungrig vän. När du slutat bada, finner du att pundet har flyttat mot dig. Du tittar, och stoppförlusten är slagen. Pooooo. Tja, du har precis förlorat 2,5 av ditt konto. Återstående balans: 975 USD. Men vid stopppunkten slogs stopplösningen ut, en ny handel med 10 marginal utlöstes. Den har TP vid 25 pips och SL vid 25 pips. Du tittar, och paret fortsätter att gå emot dig. När det är på väg att slå den nya stoppförlusten, muterar du något som quotJesusquot. Paret vänder sedan, går genom sitt ursprung och går ner och gör dig rik 5 av ditt konto (dvs. 202510 50 USD). Du är dubbelt rikare din första förlust. Med andra ord, din -2.5 har gjorts 2,5 för dagen. Ett mirakel, inte så 3) En annan kille, som var på EURJPY, använder samma principer, får den andra SL-träffen. Han förlorar därför ytterligare 5, vilket ger sin balans till 925 USD. Han bestämmer sig därför för att gå in med 20 (av 1000 vid 1: 200 hävstångseffekt) marginal som är 40 mikrolotter. Denna handel är en sälja. Det ger honom 25 pips, och han gör 10 vinst med ett netto på 2,5 vinst för dagen. Detta förutsätter att paret kommer att återgå till en viss punkt. Vänligen läs och granska. Låt mig ge dig en av mina recensioner: 1) Jag kunde inte sätta en försäljning i början av en up-trend, som visas bland annat genom att flytta genomsnittlig crossover (snabbare ma rör sig över långsammare). Vid denna tidpunkt skulle jag gå in med successiva köp. Anmälningsdatum Apr 2011 Inlägg 1 Hej Busingy, jag tror inte att jag har en över ett system som detta tidigare (även om jag är ganska ny på detta). Så i grund och botten vad du gör ständigt lägger du till en förlorad position tills den återvänder 25 pips i din riktning Hur långt vill du vara villig att gå innan du sänker dina förluster Till exempel börjar du riskera 1 per pip men med tiden som den har gått 150 pips i fel riktning riskerar du då 64 per pip. Och 25 pips 64pip är 1600. Din orealiserade PL kommer redan att vara -1575 bara för att komma till 150 pips. Så om priset går det extra 25 pips för att nå 175 pips i fel riktning kommer du att vara -3175 och riskerar nu 128pip. Jag tycker att det här är ett säkert sätt att få ett konto utplånat. Men lycka till. FX-Men Honorary Member Anslutningsdatum Sep 2010 Plats Cheshire, UK Inlägg 2.019 Jag håller också med, marknadens trend hela tiden. Jag gillar inte den här fasta tanken på 25 pips, hur har du kommit upp med detta fiktiva nummer Dubbla spel varje gång som är känt som spelande. Du skulle hellre göra denna idé på roulette. Varje gång du förlorar, upprepa din insats i samma färg utan att ändra. Så småningom kommer färgen att ändras till den du stöder. Det här är en riktigt dum idé om handel om du vill blåsa ditt konto när en dålig körning uppstår. Du kan inte råd att gå fel mer än 4 gånger innan hävstången börjar raka. Mästare och medlem Bli medlem Juni 2010 Plats London Inlägg 564 Detta är rent och helt spelande. Ingen strategi, bara hoppas marknaderna kommer att fungera till din fördel. så småningom. Prova det på demo i 3 månader och se ditt konto torkas rent. FX-Men Honorary Member Anslutningsdatum Jan 2010 Inlägg 2.354 Det finns något namn för den spelstilen: Martingale. Du kan vinna med det. Om du har tillräckligt med pengar. Men om du har tillräckligt med pengar, varför skulle du riskera att förlora det? Anmälningsdatum Sep 2010 Inlägg 31 Tack för dina kommentarer. Jag har använt det här systemet idag. Jag använde 2,5 av konto som Trade 1. Den andra handeln var naturligtvis 5. och så vidare. Min första handel ingick när ett stearinljus stängs av Bollinger på 5 min-diagrammet, en Köp om på Lower Bollinger och vice versa. Min TP var 12,5 pips SL 12,5 pips. Detta betyder 0,625 på en lyckad runda. På så sätt måste jag se till att jag vinner före Trade 6. I andra ord måste Trade 5 vinna ytterligare. När jag backteested fungerade det bra i många månader. Naturligtvis använder EurusD som har låga spridningar. Tack för dina kommentarer. Jag har använt det här systemet idag. Jag använde 2,5 av konto som Trade 1. Den andra handeln var naturligtvis 5. och så vidare. Min första handel ingick när ett stearinljus stängs av Bollinger på 5 min-diagrammet, en Köp om på Lower Bollinger och vice versa. Min TP var 12,5 pips SL 12,5 pips. Detta betyder 0,625 på en lyckad runda. På så sätt måste jag se till att jag vinner före Trade 6. I andra ord måste Trade 5 vinna ytterligare. När jag backteested fungerade det bra i många månader. Naturligtvis använder EurusD som har låga spridningar. så vad kommer att hålla dig från att ha 6 förluster i rad eller 7 eller 8 eller 9 etc. Det kan hända. Eftersom titeln på detta nämner matematisk vilken det inte är. Dess Martingale som är en mördare så småningom, men här är en riktig matte. Om din vinst är samma som din stoppförlust och förutsatt att priset är slumpmässigt (vilket det inte är) så har du 50 chans att förlora din handel. På grund av förväntan kan man förvänta sig att förlora 10 affärer i rad en gång i 1000 affärer och det tar bara den en gången att mer än att torka ut dig. Du måste skära dina förluster överallt. ok om du verkligen vill vara exakt matematiskt kan du förvänta dig att tappa 10 gånger i rad det här många gånger 0.976563 i 1000 handlar men det är tillräckligt nära 1 eller med andra ord finns det en 97,65 chans att det kommer att hända och ju mer handlar du gör ju högre procent chans. Senast redigerad av TalonD 07-13-2011 kl. 10:28. Matematisk Forex System Matematiskt Forex System Laserliknande noggrannhet. för massiva vinster. Matematisk Forex System använder ett litet känt men kraftfullt mönster som bara en handfull pro-traders vet om. Enligt min kunskap används den för närvarande inte någonstans på planeten. Matematiska systemet preciserar exakt vad hög vinst, låg risk verksamhet att ta och vilka branscher att ALDRIG ta. Och det betyder. du hämtar i shockwaves av vinst. och samtidigt undvika de förödande kostsamma affärer. Otroligt starka inbyggda indikatorer som hjälper dig att pin-point exakt början och slutet av nästan varje enskild stor trend. Oavsett din handelsstil, det är bara ett mål med matematisk valutasystem. VINST . Vad mer Det ger dig exakta åtgärder att vidta för att maximera vinsten. Och jag bryr mig inte om du är en daghandlare, en gungare eller en handelshandlare. Med matematiska Forex System i din arsenal, du kommer att behöva försöka mycket, mycket svårt att INTE göra en vinst. Högt i tak. Ingen sten lämnad oförändrad. Ingenting hålls tillbaka. Alla kraftfulla indikatorer och mallar och inmatnings - och utgångstekniker som jag har upptäckt i mina år av svett och lidande är din. Allt kommer med en full, logisk utarbetande som det genomsnittliga 12-åriga barnet kunde förstå och tillämpa. Det matematiska valutasystemet gör det möjligt för dig att fånga majoriteten av de mest lönsamma marknadsrörelserna. Forexmarknaden är känd för sina volatila marknadstransaktioner och stora prissvingningar. Tryck på den karaktären. och du skickar dina vinster till overdrive. Plus. Jag tar dig vid handen, ger dig steg för steg-instruktioner och omvandlar dig till en trygg och lönsam näringsidkare i nästkommande tid. Det matematiska valutasystemet är 100 mekaniskt. Ingen subjektivitet. Ingen dom. Osäkerhet ELIMINERAD. Du kommer att bli befriad från de känslomässiga ruinerna som förstör tusentals små handlare dagligen. Lämplig för alla budgetar. Börja med ett bankkonto så liten som 100. Se till att det magiskt blåses upp till riktigt fantastiska nummer. Det matematiska valutasystemet innehåller också en väl genomtänkt handelsplan och penninghanteringssystem. Du vill inte bli utplånad efter en dålig handel. Skyddar du din baskapital och gör stadig vinst är den klokaste vägen till långsiktig framgång. Du kommer att upptäcka de viktigaste Forex Trade set-upsna du någonsin behöver veta. Du kommer att sparka dig själv när du får reda på hur enkelt men ändå effektivt de är. Du kommer att få makt att omedelbart se de tidiga varningsskyltarna för kommande explosiva prisväxlingar i dina favoritvalpar. Snabbt och enkelt identifiera rätt och mest lönsamma affärer Med matematiska valutasystemet kommer du att vara beväpnad med förtroendet för att korrekt identifiera rätt handel på rätt valutapar. vid rätt tillfälle. Följ bara den genererade signalen, och du är rätt i 73 av dina affärer. Ingen erfarenhet krävs. Jag tar dig med handen. och gå igenom det här programmet steg för steg. Det kommer att förvandla dig från en nybörjare till en vinstdrivande expert. Din stadiga vinstflöde. Tillbringa några minuter med mitt system och du kommer att få makt att raka den in. För resten av ditt liv. Inget gissningsspel krävs. Inga fler teorier, ingen mer gissning. När marknaden gör det gör du det. Detta är ett beprövat, effektivt system som fungerar om och om igen. Vad får du efter köp Matematisk Forex System Automatisk Installer (exe) Matematisk Forex System Indikator (4x EX4-filer) Matematisk Forex System Template (tpl) Matematisk Forex System Användarmanual (PDF) Trader-Info - Forex Trading - Börsmarknadshandel - Forex Scalping Systems - Forex Automatiserad Behöver Honest Forex Trading System. Titta på dessa mekaniska handelssystem Forex Trading kan klassificeras bland de mest riskabla investeringar som finns, det mest lönsamma och mest oförutsägbara. Ovanstående är själva anledningen till att termen Holy Grail anses vara en myt som de flesta valutahandlare tror på valutasystemet för handel med valutakurs utan tung risk, rädsla och ångest existerar inte på grund av misslyckanden som upplevs när man försöker massor av metoder i tiden förbi. Jag tror att DIFFICULT är en relativ term, OMSÄTTIG finns inte och FEL är aldrig ett misslyckande förrän du bestämmer dig för att inte försöka igen. När du kommer igenom med den här rapporten kan du se om du kommer överens med mig, att - En helig graal finns - Den heliga graden har hittats - Den heliga graden är inte ens ett system, det finns olika tillvägagångssätt för det - (det här låter roligt) upptäckten av den heliga graalen kan vara genom ett barn som inte är en proffs förex. Innan du läser några ytterligare, var vänlig medveten om att detta valutasystem kräver disciplin och tro. Stäng aldrig en position innan målet är uppnått. Och hålla i harmoni med Gud den allsmäktige, Han är den som avslöjade systemet för mig, mästaren av alla hemligheter. Den här handboken är tillägnad Gud, den Allsmäktige, Den Helige Ande och Jesus Kristus, Guds son. FOREX TRADING SYSTEM EXPLAINED Forexen rör sig i trender, trenden kan vara bullish (uppåt), bearish (nedåt) eller horisontellt (sidled). Tillvägagångssättet i detta handelssystem bryr sig inte vilken riktning priset vill röra sig, det är mer oroat att göra minst 40 pips per dag från forexhandeln. När du använder detta Forex-system är konceptet att din framgång inte ligger i antalet forex-pips du gör men i volymen du angav. Andra bilagor som följer med den här handboken är 1. Kontinuerlig automatisk pivoträknare (som bara fungerar på metatraderplattformar) . 2. En genomsnittlig forex daglig räknemaskin, Genomsnittlig räckviddsräknare och Genomsnittlig månatlig räckviddsräknare (Fungerar endast på metatraderplattformar). För sortimentet forex kalkylatorer har jag redan gjort min forskning för att upptäcka de par som detta handelssystem arbetar med. (du kan använda den för att själv undersöka mer). Valutakursen för detta system fungerar med AUDUSD AUDUSD (NORMAL SPEED) AUDNZD (LYS SPEED) AUDCAD (LYSNINGSSTASTIGHET) Bild 1 En Metatrader Platform Skärmdump Ovanstående är en EURUSD 4hours-diagram på metatrader-plattformen NovDec 2008. THE FOREX STRATEGI Välj den vertikala linjen från verktygsfältet och avgränsa föregående dag från idag, se till att linjen visar dagens ljusstake vid 00:00 timmar. Välj den horisontella linjen från verktygsfältet och dela dagens första ljus i två. Ring den här linjen X Count 40pips ovanför rad X och dra en annan horisontell linje exakt 40 pips ovanför rad X och ring denna linjeledning X1. Räkna ytterligare 40 pips ovanför rad X1 och rita din horisontella linje X2 exakt 40pips ovanför rad X1. Räkna 40pips under linje X och rita en horisontell linje exakt 40 pips under linje X, ring den här linjen X3. Räkna ytterligare 40 pips under rad X3 och rita en horisontell linje exakt 40pips under rad X3. Din forexChart ska se ut så här Linje X är utgångspunkten, låta priset dansa mellan linje X1 och X3 tills det plockar sin riktning för dagen. Ange ditt köp stopp på linje X1s pris värde, din vinst måste vara på rad X2, stoppa förlust måste vara på rad X4. Ange ditt försäljningsstopp på rad X3s prisvärde, din vinst måste vara på rad X4, stoppa förlusten måste vara på rad X2. - Priset kan utlösa din köporder och slå din vinst på 40 pips. - Priset kan utlösa din försäljningsorder och slå din vinst på 40 pips. - Priset kan utlösa både din köporder och din försäljningsorder, träffa båda ta vinstzoner, vilket ger dig en vinst på 80 pips. - Priset kunde slå din köporder och inte nå din vinst, kom tillbaka ner 80 pips för att slå din försäljningsorder och ge dig en förlust på 80 pips. - Priset kunde slå din säljorder och inte nå din vinst, kom tillbaka upp 80 pips för att slå din köporder och ge dig en förlust på 80 pips. Instans 4 och 5 händer ungefär tre gånger i månaden i valutapar som systemet fungerar med. För att minska antalet instanser 4 och 5 i en månad, upprepa de pågående ordningarna som förklaras ovan omedelbart tar du din första vinst för dagen som gör den utlösande vinsten din nästa utgångspunkt. Det här är din linje X. Med detta system kan du fånga 40 pips ur varje 81pips prisrörelse oavsett vilken riktning det går. Men vi kan bara säga att 90pips är på den säkra sidan, 90 pips var de kriterier jag använde när jag utförde min forskning, priset kan ha trender i tre månader och flytta tusentals pips uppåt eller nedåt. När riktningen har börjat är det svårt att flytta 80 pips i motsatt riktning samma dag. Följaktligen, om priset rör 1000pips uppåt eller nedåt i en månad, får du chansen att fånga nästan 500 pips under en månad. Om du kommer att använda det här systemet måste du utesluta girighet. Nedan är det blå skrivet för att komma in i positioner när du använder det här systemet. Forexmäklarekontot nedan börjar med 400USD och efter 15 transaktioner blev 4,440USD. Vänligen hålla fast vid reglerna för detta valutasystem. Var inte för mycket bråttom. 1. 80USD (0.2) LOTS 2. 80USD (0.2) LOTS 3. 80USD (0.2) LOTS 4. 120USD (0.3) LOTS 5. 120USD (0.3) LOTS 1. 160USD (0.4) LOTS 2. 160USD (0.4) LOTS 3 . 200USD (0,5) LOTS 4. 240USD (0.6) LOTS 5. 280USD (0.7) DELAR 1. 360USD (0.9) LOTS 2. 400USD (1.0) LOTS 3. 480USD (1.2) LOTS 4. 600USD (1.5) LOTS 5. 680USD (1.7) DELAR Du förväntas använda hälften av din köpkraft när du ställer in båda affärerna. Detta gör att du kan komma in i en hedge när exempel 4 och 5 ovan inträffar. Vänta aldrig på priset för att skära X1 eller X3 och använd all din köpkraft. Ovanstående blåttryck garanterar inte att du kommer att vinna 15 Trades i följd är det en guide för att hjälpa dig när du går in i positioner. I det fall du bestämde dig för att följa priset genom att ställa in en annan handel, gör din första vinst av dagen din punkt X och sedan upprepa proceduren, brukar vanligtvis handla till nästa dag. Jag återställer handlarna följande dag genom att bestämma mitt första ljus för idag, ta bort de inaktiva väntande beställningarna i går och ta min vinst från dagens löpande handel som satt igår. Ändra stoppförlusten för dagens handelsdag att vara densamma som dagens pågående ordermodell. Instanser där du ser ett vändmönster kan du stänga dagens handel direkt. Om det är ett fortsättningsmönster, det är dubbla vinster för dig idag Om du inte förstår hur man läser diagram, lämna det bara med dagens handel. Jag började handla Forex år 2007, Materialet ovan är inte en produkt av många års erfarenhet utan en inspiration från Gud. Du har ett val, att fortsätta skicka mig e-post för mer information och hemligheter eller att ansluta till källan till min hemlighet, JESUS. Valet är ditt. Vänligen maila mig efter att ha använt det här ärliga valutahandelssystemet. Gjorde det verkligen värt 1000 USD trots allt Såg du resultat som uppstod mer än priset Jag är glad att höra från dig. FOREX TRADING SYSTEM TWO (BONUS) Du måste ladda den kontinuerliga forex-automatisk pivoträknaren på din metatraderplattform för att använda detta system. Kopiera pivotkalkylatorn och klistra in den C: ProgramfilerMetatrader Northfinanceexpertsindicators För att ladda pivotarna i ditt diagram klickar du på indikatorknappen och väljer anpassad, välj sedan Pivot DailySRAIMefx. Upprepa en liknande process för Average Daily Range Calculator Din forex-diagram ska se ut som bilden nedan. De blå linjerna är stödlinjerna, de röda linjerna är de resistenta linjerna. FOREX TRADING STRATEGY Ställ in en väntande order mellan stöd och resistiva linjer som tillåter en 15 Pips gap från linjerna. Köp vid de övre delarna (När motståndet är trasigt) och sälja vid de nedre delarna (När stödet är trasigt) är det en hemlighet om att ställa in dessa strängar. Det är som att ställa in en fälla för priset. Det här kan vara det värsta sättet att handla om du inte känner till hemligheten bakom den. Ett annat val är att använda omedelbara avrättningar (marknadsordningar) medan handelst stöd och motstånd. Jag rekommenderar inte att Metatraders har en otrevlig vana att be dig om att citera ditt inmatningspris. Använd auto pivot på USDJPY, en mycket konsekvent bouncer. Jag tror att den mest tillförlitliga indikatorn någonsin är PIVOT POINTS om du har någon annan berätta för mig. Det kan förbättra systemet på ett bra sätt. SECRET BEHIND STRADDLES På timmarschema ligger gapet mellan stöd och resistenta linjer mellan 40 pips och 120 pips. Jag rekommenderar timlistor och 15 minuter diagram. Du ska välja 25 pips efter varje 15 pips rörelse bort från linjerna. Ange dina väntande beställningar under förutsättning att ett stöd eller en resistent linje håller på att brytas. Priset kan eller kan inte bryta linjerna, vilket innebär en paus eller en studsa. Vad du förväntas göra. När priset berör linjerna (som kan vara en stödlinje eller resistiv linje), placera din kantlinje från linjen med 15pips gap innan köpet utförs, 15pips gap innan försäljningen utförs. Din stoppavbrott ska vara 10 pips över den resistenta linjen när du placerar din säljorder, 10pips under supportlinjen när du lägger din beställningsorder, så blir det totalt 25pips stop loss. Din vinst bör vara 25pips efter din ingång. Du kommer säkert inte vinna alla affärer Din risk för att belöna förhållandet på varje handel är 1: 1 eller kan säga 5050. Men du har möjlighet att förlora en av var tredje handel. - Straddle innebär att man lägger en köpande väntande order över aktuell prisåtgärd och ställer in en försäljningsavstående ordning under nuvarande prisåtgärd. - Väntande beställningar är beställningar du ställt på din plattform, de genomför inte tills det pris du anger är uppnått. Vad väntar du på

No comments:

Post a Comment