Friday 17 November 2017

Mr nim forex fabrik


Mr. Nims, Renko Ashi Scalping System. lordsfxt: Killar jag hittade ett bra renko-utvecklingsämne, mycket uppdaterad skriptindikator och EA-versioner för renko. Jag bestämmer mig för att gräva i den tråden för att hitta den bästa, jag tror att det finns en bättre renko än manuset im använder från mr. nims. 3 Skål, jag grävde 800pips denna vecka på gbpusd ensam från min upplagda strategi Varför använder du inte renko-experten som Fxbs postade Det fungerar live och det fungerar bra Big Joe: Varför använder du inte renko-experten som Fxbs postade. Det fungerar bra och det fungerar bra Jag hittade den bästa renko, det är en indikatorversion som laddar data till offline-diagrammet. Dessutom kan du ladda det på ett 5 minuters diagram bättre än en 1minute eftersom laddningshistorik med 1minute diagram är ett problem, det mesta det går inte att bläddra tillbaka till mer än 2-3 månaders historia, med 5min diagram kan du bläddra tillbaka hela vägen till år 1999 Indikatorversion mycket bättre, eftersom du enkelt kan mata in önskad bar och tidsram och spara det som en mall, ladda sedan offline-diagrammet och spara det som en profil. Nästa gång du startar metatradern behöver du inte ladda om skriptet och sakerna, ladda bara profilen och allt ska hämtas. Här är indikatorversionen. lordsfxt: Jag hittade den bästa renkoen, det är en indikatorversion som laddar data till offline-diagrammet. Dessutom kan du ladda det på ett 5 minuters diagram bättre än en 1minute eftersom laddningshistorik med 1minute diagram är ett problem, det mesta det går inte att bläddra tillbaka till mer än 2-3 månaders historia, med 5min diagram kan du bläddra tillbaka hela vägen till år 1999 Indikatorversion mycket bättre, eftersom du enkelt kan mata in önskad bar och tidsram och spara det som en mall, ladda sedan offline-diagrammet och spara det som en profil. Nästa gång du startar metatradern behöver du inte ladda om skriptet och sakerna, ladda bara profilen och allt ska hämtas. Här är indikatorversionen. Så vi laddar denna indikator på ett 5 minuters diagram först. Öppna sedan ett diagram på 10 minuter offline och ladda den här indikatorn på den. Är det korrekt Även denna indikator som orsakar att din terminal fryser alls försökte jag det på 2 olika datorer och det använder det mesta av cpu-användningen. Så vi laddar denna indikator på ett 5 minuters diagram först. Öppna sedan ett diagram på 10 minuter offline och ladda den här indikatorn på den. Är det korrekt Även denna indikator som orsakar att din terminal fryser alls försökte jag det på 2 olika datorer och det använder det mesta av cpu-användningen. Öppna först önskad valuta 5min diagram. och stäng av automatiskt och bläddra sedan hela vägen till 1 januari 2009 eller mer. Ladda sedan indikatorn in din pipstorlek och din tidsram. Jag vet inte riktigt om det fryser eller inte, eftersom jag har en mycket snabb konfigurerad dator, jag har även ett radeon grafikkort med 1 GB ddr5 av videorammen. Men indikatorns version verkar ladda lite snabbare än manusversionen. Efter mycket handel på renko har jag funnit att använda 2 renko diagram, Som en 10pip renko på 10min offline 50pip renko på en 50min offline är det bästa för manuellt att göra pips. 50pip renko kommer att visa dig de viktigaste trenderna och 10pip renko visar dig de mindre trenderna, när stora mindre trender matchar varandra. gå in i handeln. De bästa paren för renko är GBP-par, eftersom de trender tungt och bäst i stället för att använda eurusd som mestadels ett scalping-par, det behöver ett trenderpar att fungera som bäst som gbp. Från alla mina försök insåg jag att använda renko för scalping ändamål är inte så bra, eftersom renko är en trend som följer diagrammet inte ett scalping system. LordFx, är det möjligt att du skickar dina indikatorer och mall från de diagram som du visar före Tnaks i förväg. LordFx, är det möjligt att du skickar dina indikatorer och mall från de diagram som du visar före Tnaks i förväg. Se, jag vet verkligen inte hur indikatorversionen kommer att verka i levande marknad, eftersom jag hittade den i helgen när marknaden stängdes. Jag måste se om det fungerar lika bra eller bättre än manusversionen när marknaden öppnas i morgon, om det är bra jag kommer att lägga tid och ansträngning för att skapa ett paket för indikatorprofil för alla par tillsammans med en manual och zip den här. Ok. tack lordfx PartyPips: Ok. tack lordfx Jag hoppas att det är så bra som det ser ut, det kan betyda allvarliga pengar. Jag drömmer redan om att göra en halv miljon på 8-10 månader från renko, hehehe. Det är verkligen en välsignelse, lova Herren Tack för den informationen, jag vet redan det men problemet är att det hämtar data från metaquotes-servern och inte servern hos din mäklare, det är det stora problemet där, för det andra på grund av felaktighet från data från 2 servrar skulle metatrader frysa, vilket gör att du måste gå till historikmappen och ta bort allt för att få mt4 startat. Jag har haft ett väldigt mycket samtal med min mäklare och begärde att de skulle skicka mig 1min datahistorikfiler från deras server, men till ingen nytta. Efter mycket handel på renko har jag funnit att med 2 renko-diagram, gillar en 10pip renko på 10min offline 50pip renko på 50min offline är det bästa för att manuellt göra pips. 50pip renko kommer att visa dig de viktigaste trenderna och 10pip renko visar dig de mindre trenderna, när stora mindre trender matchar varandra. gå in i handeln. Detta kan också fungera som en viktig trendindikator. Jag tror M. Nims, Renko Ashi Scalping System. Du behöver tre nedladdningar. 1 - manualen på första sidan. 2 - bygg 600-versionen av systemet som är 700 kompatibelt (gör ett ämnesök efter bygg 600 för att hitta det) 3 - bygg 700-versionen av renko builder eas (gör en ämnesökning igen) Det fria renko ashi 2-systemet har har varit oförändrad nu i mer än 5 år, så reglerna är desamma som i bruksanvisningen på första sidan. när du har det kan du antingen använda renko ashi eller anpassa det med dina egna idéer, andra indikatorer etc. Inte så bra kundservice Nick, det är 500 du kommer inte få Det här är din tråd, du borde veta postnumret där uppdateringarna är åtminstone, eller inkludera dem i Post 1 - ganska standard operativ procedur Och medan Ive fick din uppmärksamhet, varför lägger du inte in på Forex Factory något mer Saknar många potentiella kunder precis där. Mr. Nims, Renko Ashi Scalping System. keithfdean: Jag ber om ursäkt, men jag är ny på MT4 Jag har problem med att få Mr Nims 20pip Renko-diagrammen fungerar Jag har inga problem med Renko ashi System 2. Jag skapar mitt M1-diagram ok. Applicera EA och få smiley face. Öppna M2 diagram OK, få renko diagrammet OK. När jag tillämpar 20piprenkosystem. tpl ser diagrammet riktigt ut (se bifogad). Jag vet att det är förmodligen jag, men vad gör jag fel? Hjälp mycket uppskattad Hmmm Jag tror att jag skulle använda ett M3 offline-diagram, men jag ser inte en. Behöver jag skapa det på något sätt Eller skapar EA det? Nej, du behöver inte byta din mäklare. Alpari är fint. Det är bara att vissa indikatorer programmeras endast för 4-siffriga mäklare, så de behöver lite konfiguration. Och det är skälet, jag tror, ​​din bild ser olika ut, men nivåerna är för nära varandra. Så det enklaste sättet att fixa det är när du öppnar indikatorredigeringsmenyn och lägger till en noll i parametrarna så att indikatorn kan fungera med din 5-siffriga mäklare. Fungerar inte alltid men jag skulle försöka det först för att ändra koden. Om M3 offline-diagram, jag beklagar att jag inte kan hjälpa dig med att jag inte använder rekon offline-diagrammen. men jag tror att det var någon förklaring i början av hotet, inte säkert. Hoppas det hjälper, var är vi upto med systemet har jag använt det med några peeps från styrelsen, men vi har hittat det inte allt det. du förlorar så många pips i det ena ljuset när du har bekräftat inmatning (så tidigt som möjligt det andra ljuset i båda riktningarna) du kunde väl ha bränt upp 20 udda pips. på egen hand tror jag det har begränsad användning. om du använder det med ett timepris diagram tror jag att det finns andra möjligheter. ser ut som om det finns något problem med 5-siffriga mäklare, skulle jag manuellt lägga till en noll till nivåerna. BudFoxx: Nej, du behöver inte byta din mäklare, Alpari är fint. Det är bara att vissa indikatorer programmeras endast för 4-siffriga mäklare, så de behöver lite konfiguration. Och det är skälet, jag tror, ​​din bild ser olika ut, men nivåerna är för nära varandra. Så det enklaste sättet att fixa det är när du öppnar indikatorredigeringsmenyn och lägger till en noll i parametrarna så att indikatorn kan fungera med din 5-siffriga mäklare. Fungerar inte alltid men jag skulle försöka det först för att ändra koden. Om M3 offline-diagram, jag beklagar att jag inte kan hjälpa dig med att jag inte använder rekon offline-diagrammen. men jag tror att det var någon förklaring i början av hotet, inte säkert. Hoppas det hjälper, jag använder också 5digits mäklare och inga problem. För att ändra blockstorlek eller renko storlek och M3 dubbelklickar du bara på din RenkoLive Chart v3.2, där du kommer att se vanliga och inmatningsfliken. Klicka på inmatningen och ändra renkoboxens storlek från 10 till 20 och renko tidsramen från 2 till 3. Klicka på OK. Hoppas det här löste dina problem. ser ut som om det finns något problem med 5-siffriga mäklare, skulle jag manuellt lägga till en noll till nivåerna. Tack för att du pekade mig i rätt riktning. Jag använder en 5-siffrig mäklare och hade samma fråga som keithfdean. Det öppnade upp hundratals horisontella staplar över skärmen och fäste ner hela systemet. För att fixa det, högerklicka på någon tom punkt på diagrammet, välj Indikatorlista, välj sötsaker och rediger sedan. Ändra värdet av SweetSpotMainLevels från 100 till 1000 klicka ok - det ska fixa det. Högerklicka på diagrammet igen spara mallen för att hålla ändringarna. Jag önskar Mr. Nims och Orinin att titta på detta system och skapa en enkel EA för detta. kan du hjälpa. eller några medlemmar kan hjälpa var god se denna tråd och posta nr 509 (piptrap-det är mig i forex fabriken). Jag använder för att surfa forex för renko bara korsade denna tråd dag tillbaka och fann att du är en skrämmande handlare i renko., Besök denna tråd och kolla inlägg nr 509 Jag är säker på att du kommer att vara intresserad som jag postade en förbättring efter cirka 36 timmar av ställa in lämpliga indikatorer för detta system. Jag söker en EA ur detta system. kan du hjälpa till med att ta fram ett EA för detta. Jag har också skrivit i tråden. Jag tror inte att folk förstår helt. om du får 2 renko tegelstenar i samma riktning så tar du handeln ur varje indikator jag har testat, jag kan inte hitta något som får dig i tidigare än detta. Det är därför jag har sagt att du bränner upp 20-40 pips när du har kommit in. Jag tror inte att renko är mycket användbar, försök använda den i samband med ett normalt diagram. Nair: Jag önskar Mr. Nims och Orinin att titta på detta system och skapa en enkel EA för detta. kan du hjälpa. eller några medlemmar kan hjälpa var god se denna tråd och posta nr 509 (piptrap-det är mig i forex fabriken). Jag använder för att surfa forex för renko bara korsade denna tråd dag tillbaka och fann att du är en skrämmande handlare i renko., Besök denna tråd och kolla inlägg nr 509 Jag är säker på att du kommer att vara intresserad som jag postade en förbättring efter cirka 36 timmar av ställa in lämpliga indikatorer för detta system. Jag söker en EA ur detta system. kan du hjälpa till med att ta fram ett EA för detta. Jag har också skrivit i tråden. Nims Forex Renko Diagram Strategi Herr Nims Forex Renko Diagram Strategi Innehållsförteckning Detta är en strategi som använder renko. Detta fungerar på några större par. Forex Indikatorer: Tick Värde Det kommer att visa värdet på en pip och spridningen. IINwmarrows Anger när man ska köpa eller sälja. SMC4Scalper Candles v3.1 ger information om prisrörelsen antingen under eller ovanför ett visst ljus. 2 SMA kanal HIGH och LOW 8211 Det identifierar breakout, trend och range marknaden. Det kan vara en grund för stoppförlusten. MAInColorwAppliedPrice, period 10 8211 Identifiera nästa sannolika riktning. MACD med Alert För att se om det finns en crossover på 10 EMA vs 20 EMA och Convergencedivergence mellan dem. period 5 SMA används också i denna indikator. Så vad ser du i grunden är ett 100 pip genomsnitt vs ett 200 pip genomsnitt med en 50 pip signal linje på MACD i Renko Chart. Wick-O-Gram Identifiera wicks som bildas av renko-ljusen i ett histogramfönster. Gröna stänger innebär att priset gick upp och röda stänger innebär att priset sjönk. Bestämmer hur många pips storleken på wicket genom att placera muspekaren över stapeln. Det ska visa dig eller pipparna så att du har detaljerna. Histogram 8211 Visar hur många pipspriset gick mot trenden innan du går tillbaka till den avsedda riktningen. RenkoAMv2.0 Det visar den tid som tagits för renkobarerna i ett histogram och upptäcker inga handelsscenarier. De gröna staplarna på histogrammet växer varje minut mer som Renko-ljuset tar och det maximala som en grön bar kan växa är 30 minuter (du kan ändra inställningarna för mer). Horisontella linjer läggs på 5 minuter, så om de gröna staplarna och renkoljusen stänger under den röda linjen är det förmodligen ett nej handelsscenario och inte egentligen en handelsuppställning. Köp inträde: Stearinljuset måste vara grönt. MAinapplied-priset är blått. Stearinljuset är bruten ut ur 2 Moving Averages-kanalen. MACD vänds upp och Signal är grön Ange en köp och placera stoppförlusten på andra sidan av 2-glidande medelkanalen. Sälj Inträde: Stearinljuset är rött. MAinapplied-priset är rött Stearinljuset är sönderdelat i 2-kanalens rörliga medelvärden MACD är vänd ner och Signal är röd Ange en Sälj och placera stoppförlusten på andra sidan av 2-glidande medelkanalen. Forex Trading Strategies Installationsanvisningar Mr. Nims Forex Renko Chart Strategy är en kombination av Metatrader 4 (MT4) indikator (er) och mall. Kärnan i denna forexstrategi är att omvandla de ackumulerade historikdata och handelssignaler. Herr Nims Forex Renko Chart Strategy ger möjlighet att upptäcka olika särdrag och mönster i prisdynamik som är osynliga för det blotta ögat. Baserat på denna information kan handlare ta ytterligare prisrörelser och anpassa denna strategi i enlighet med detta. Forex Metatrader 4 Trading Platform Free 30 För att börja handla direkt Inga insättningar krävs automatiskt krediteras till ditt konto Inga dolda villkor Hur man installerar Mr. Nims Forex Renko Diagram Strategi Hämta Mr Nims Forex Renko Diagram Strategy. zip Kopiera mq4 och ex4-filer till din Metatrader Indexexperter indikatorer Kopiera tpl-fil (Mall) till Metatrader Directory-mallarna Starta eller starta om din Metatrader Client Select Chart och Timeframe där du vill testa din Forex-strategi Högerklicka på ditt handelsschema och sväva på 8220Template8221 Flytta rätt för att välja Mr. Nims Forex Renko Chart Strategy Du kommer att se Mr. Nims Forex Renko Diagram Strategin finns tillgänglig på ditt diagram Klicka här nedan för att ladda ner: Relaterade inlägg Kanal Forex Renko Diagram Strategi MACD Forex Renko Diagram Strategi Köp och Sälj Forex Renko Diagram Strategi Adaptivt Band Forex Renko Diagram Strategi DTOSC Forex Renko Diagram Strategi Aizig Forex Renko Diagram Strategi Scalping Forex Renko Diagram Strategi PK Scalping F orex Renko diagramstrategi

No comments:

Post a Comment